Turundusstrateegia aastaks 2017

chess-1710408_960_720Kuidas peaks 2017. aastal oma malenupud asetama, et reklaami eelarvest maksimum võtta?
1. Rääkides Internetiturundusest, siis järgnevatel aastatel on peamiseks märksõnaks on videoreklaamid. Seda nii Eestis kui mujal maailmas. Targemad kasutavad juba täna aktiivselt videoreklaame, hetkel on need veel väga hea hinnaga kättesaadavad. Populaarsemad kanalid videode näitamiseks on Youtube, Facebook ja Instagram. Ühtlasi ennustatakse, et neid kolme ootab maailmaturul varasemast edukam aasta.
Videoreklaamina on võimalik kasutada näiteks olemasolevaid teleklippe. Kui teleklipp puudub on võimalik üpriski taskukohase hinnaga lasta teha animeeritud videoklipp. Kui ka selleks vahendeid napib, tuleb oma fantaasia tööle panna ja nutitelefoniga ise midagi põnevat üles filmida. Seejuures tuleb tõdeda, et kui klipp paistab välja liialt lihtne, võib see halvasti mõjuda ettevõtte mainele.
Mitmed nutikad ettevõtted on koostöös telekanalitega filminud oma tooteklipi mõne saate tarbeks ning hiljem kasutanud seda sama klippi sotsiaalmeedias edukalt ära. Sellisteks saadeteks on näiteks Hooaeg, Rooli Võim, Nurgakivi, Naistesaade ning paljud teised. Kui eelarvelisi piiranguid ei ole, saab loomulikult väga laheda klipi toota ka Eesti oma staaridega. Ostes ellele juurde promo nii suuremates Internetiportaalides, sotsiaalmeedias kui ka teles on õnnestumise protsent vägagi kõrge.  Kindlasti tasuks silmas pidada, et tootmisele ei kulutata reeglina üle 25% kogu eelarvest. Olenevalt sortimendist võivad need lõpparvud muidugi varieeruda.
2. Rääkides üldisest meediaplaneerimisest siis veebireklaami osakaal kasvab jõudsalt. See tähendab omakorda, et tarbija tähelepanu köitmine kirjus virrvarris muutub aina raskemaks. Ettevõtjad ja meediaagentuurid on sunnitud kasutusele võtma uusi ja põnevaid lahendusi, et oleks võimalik silma paista ja konkurentidest eristuda.
3. Kodulehtede arenduses on tõusvaks trendiks eelkõige lihtsus. Mitmed suurfirmad on juba täna oluliselt vähendanud päise suurust ja erinevaid alajaotuseid. Heaks näiteks meile eestlastele on IKEA veebileht. Pigem valitakse üks konkreetne pilt, millelt edasi liikudes on võimalik mõne hetkega saada soovitud küsimusele vastus. Viimane on tarbija seisukohalt ülimalt oluline.
3. Kindlasti on teatud toote ning teenusegruppides omal kohal ka korralik raadioreklaami- ja välireklaami kampaania. Nende kasuks räägib näiteks lihtsam eristumine ülejäänud taustasüsteemidest. Pean silmas seda, et Internetis mõnda videot vaadates võib tarbija tähelepanu hajuda. Inimene keskendub poole pealt mingile muule tegevusele ja lõpetab video vaatamise. Autoga ummikus istudes kuulad siiski raadioklipi lõpuni või uudistad mis uuendusi on Statoil vahepeal oma menüüs teinud 🙂
Edu õigete valikute tegemisel!
Netads Internetireklaam