Asjalikud uuendused Facebookis

Hiljaaegu on välja tulnud mitmeid põnevaid uuendusi, mis aitavad ettevõtetel tooteid ja teenuseid veelgi paremini eksponeerida. Mõeldud on erinevate valdkondade sotsiaalmeedia aktivistide peale ja igaüks peaks valikust midagi leidma. Näiteks on nüüd võimalik valida erinevate teemalehtede vahel.capture

Veebipoodidele on olemas uudne võimalus valida endale teemaleht “Ostlemine”. Teemaleht võimaldab uut alajaotust “pood” kuhu on võimalik üles laadida erinevad tooted koos pildi- ja hinnainfoga. Juurde saab lisada ka veebipoe lingi. Iga toote all on klientidel võimalik küsida küsimusi, ning anda ka tagasisidet. Kui mõne toote alla tekib põnev arutelu, siis aitab see kindlasti kaasa müügi edukusele. Lisaks saab iga uus klient lugeda juba varasemalt antud vastuseid, mis omakorda vähendab mõningal määral töökoormust.
Veel üks põnev uuendus mis peaks veebipoe omanikele meeldima on toodete ära märkimine.Senini sai märkida postitustes inimesi kellega koos sa pildil oled, siis nüüd on olemas ka võimalus ära märkida erinevaid tooteid. Tooted ilmuvad postituse alla, nagu on näidatud juuresoleval pildil. Sarnasel põhimõttel saavad ettevõtted valida endale teema “Äri” kus saab välja tuua pakutavad teenused. Soovi korral saab juurde lisada ka hinna ning veebipoe lingi. Teemalehel on lisaks olemas erinevaid lahendusi kuidas klient otse soovitud tegevuseni juhtida. Näiteks saab esilehe pildi juurde lisada nupu, millele vajutades saab klient otselingi veebipoodi, võimaluse kirjutada firmale e-kiri, helistada, kasutada rakendust või vaadata videot. Alustuseks tuleks kaardistada kliendibaas, ning seejärel valida vastavalt strateegiale lahendus, mis sobib kõige enam. Eraldi teemalahendused on olemas ka restoranidele. Kus on võimalik välja tuua menüü. captureKindlasti kasulik lahendus neile ettevõtetele, kellel puudub koduleht. Lisaks saavad oma lehte nüüd isikupärastada ka poliitikud, staarid, blogijad, meigikunstnikud ja paljud teised 🙂
Omalt poolt soovitaks uuendustega kindlasti kaasa minna ja katsetada erinevaid lahendusi. Arvestama peaks kindlasti sellega, et iga kord kui sa Facebookis lehe teemade alajaotust muudad, kustutab uus teema ära juba olemas olevad nupud ja seadistused. Seega oleks mõistlik kasutada spetsialiste abi, et kõik väärtuslik säiliks ka uuendatud lehel. Värske ja võõras pilk sinu Facebooki lehele aitab kindlasti kaasa ka sellele, et leht säilitaks puhta ja stiilse välimuse. Liiga palju infot võib kasutajat hoopis segadusse ajada ja toode või teenus jääbki kasutamata.

Tegusat pühade eelset töönädalat!