Plaanid aastaks 2018- Instagram

Suurem osa klientidest teeb juba plaane aastaks 2018. Kindlasti tuleb paljudel turundusplaanide edukaks läbiviimiseks suuremal või vähemal määral kokku puutuda ka Instagramiga. Nagu ka teiste sotsiaalmeedia kanalite puhul on Instagrami statistika kergesti monitooritav ning suureks abiks, et oma tulemusi analüüsida. Siin on mõned huvitavad faktid:
mobile-2598295_1920

  1. Brändid on teadlikult leidnud märksõnad, mis aitavad nende tuntusele ning sõnumi levikule kõige enam kaasa. 70% Instagrami häshtäägidest “#” on teadlikult märgistatud.
  2. Inglismaal omab 71% ettevõtetest Instagrami kontot. Uusi ettevõtteid lisandub iga päev, see omakorda tähendab, et eristuda ja silma paista on aina raskem. Arvestades, et tänaseks on Instagramis juba üle millioni erineva brändi, tuleb rõhku panna kvaliteetsele visuaalile, ning leida üles see “miski” mis muudab brändi unikaalseks ning silmapaistvaks.
  3. 80% Instagrami kasutajatest jälgib vähemalt ühte brändi. See on platvorm kus kliendid tõesti soovivad näha, mida põnevat sinu ettevõttel pakkuda on.
  4. Prognooside kohaselt toodab Instagram 2017 aastal u. 4 billionit dollarit müügitulu reklaamidelt.
  5. Inimesed lähevad asukoha põhiste Instagrami reklaamidega lausa 79% enam kaasa. Äramärgitud asukoht aitab kaasa ka “Instagram Stories” ehk Instagrami lugude jutustamisel.
  6. 70% Instagrami postitustest ei jõuagi mitte kuhugi- neid lihtsalt ei nähta. Nii see kahjuks on, et mitte sattuda selle 70% hulka, võiks teha endale kindla postitamise ajakava. Kasutada sobilike häshtääge ja märkida ära asjakohaseid inimesi. Abiks tuleb ka asukoha märkimine ning sobivale sihtrühmale suunatud reklaam.
  7. Instagrami piltidega läheb kaasa 36% enam kasutajaid kui Instagrami videodega. Igal pool räägitakse, et videod on vallutamas veebi, kuid Instagramis see veel niimoodi ei ole 🙂 Samas, kui leidub arvutis põnevaid videosid oma kaupadest või teenustest, siis oleks kaval need ikkagi profiilile (erinevate pildipostituste vahele) ülesse laadida. Lihtsalt arvutis mõnes kaustas videosid peidus hoida ka ei maksa.
  8. Inimestele meeldib Instagramis vaadata teisi inimesi. Samal põhjusel saavad pildid kus on kasutatud inimeste nägusid lausa 38% rohkem meeldimisi. Suured rahvusvahelised brändid on juba põrunud Instagramis kampaaniatega kus on küll kena visuaal, kuid pole kasutatud päris inimesi. Väiksematel tegijatel tasuks sellest õppida ja alustada koheselt sobilike modellide kaasamisega. Nii võib kindel olla, et ka väiksemgi reklaamieelarve leiab efektiivset kasutust.
  9. 65% postitustest mis on edukad näitavad paraleelselt “ilusale modellile” ka toodete efektiivset kasutust. Näiteks märgib mõni Instagrami kuulsus ära, et kasutab fotol poseerides kindla brändi kosmeetikatooteid, või einestab mõnes meelepärases restoranis. Seega, toodete efektiivsust näitavad postitused peaksid kindlasti ka brändi Intagrami konto alt hõlpsasti leitavad olema.
  10. Aina enam uuringuid näitab, et kui brändi esindajad (inimesed Instagramis, blogijad, kuulsused jt.) kasutavad sinu tooteid ja postitavad selle kohta pilte instagrami, siis on “conversion rate” lausa 4,5 korda kõrgem, kui nendel brändidel kes teisi Intagrami kasutajaid enda brändingusse ei kaasa.

Edukat töönädalat!