Kui Facebooki leht ei tööta?

Käivitades ja hallates igapäefacbook-like-and-share-thumbs-upvaselt klintide Facebooki lehekülgesid jõuame ikka ja jälle sarnaste järeldusteni. Selleks, et lehekülg edukalt käima tõmmata kasutame tihti sarnaseid tööriistu. Peamine komistuskivi mis enamusele ettevõtjate teele jääb on AEG!
Tegelikult kulub ühe korralikult töötava Facebooki lehe haldamisele, kliendiküsimustele vastamisele, piltide leidmisele ja õigesse suuresesse kohandamisele üksjagu aega.  Kui ettevõtja peab tegelema vähemalt viie olulisema asjaga jääbki leht unarusse.
Sotsiaalmeedia leht millele ei pöörata tähelepanu võib ettevõtte mainele hoopis negatiivselt mõjuda. Inimestel tekib kahtlus, kas ettevõte võib olla tegevuse lõpetanud? Lisaks ootavad  kliendid, et nende küsimustele vastatakse kiiresti. Kui küsimustele vastamine venib või mis veel hullem küsimusi ignoreeritakse, siis kipub lehe reiting kiirelt langema. Lehekülge millel on sotsiaalmeedias juba negatiivne maine on väga raske uuesti käivitada. Sellises olukorras võib kohati kaaluda ka hoopis uue lehekülje loomise võimalust.
Loomulikult leidub ka ettevõtjad kes võtavad aega ja haldavad iseseisvalt Facebooki lehti vägagi hästi. Kindlasti on sellisel juhul klientidele pakutav tagasiside ülevaatlikum ja informatiivsem. Samas kipub puudu jääma piltidest ja infost mida igapäevaselt lehele postitada. Meedia agentuuridel on üldisel võimalik kasutada pildipanka, kust saab lihtsa vaevaga valida lehele kaunid ja inspireerivad fotod. Lisaks on agentuurid kursis erinevate regulatsioonidega, mis puudutab piltide, tsitaatide, artiklite jms. autoriõiguseid.
Kui Facebooki leht ei tööta siis tasuks kaaluda tarbijamängu korraldamist. See on üks kiireim ja lihtsam viis, et publiku tähelepanu köita. Kindlasti tuleks arvestada, et mäng oleks lihtsalt arusaadav ja selge struktuuriga. Lisaks võib kaaluda koostööd ka erinevate blogide ja teiste meedia väljaannetega.

Tegusat töönädalat!