Google ja Facebook suruvad jala telemaastiku ukse vahele

Kui soovid, et sind saadaks edu, siis mine sinna kus raha on. Just seda teevad täna Google ja Facebook- teatavasti kulutatakse telereklaamidele aastas rohkem kui 70 billionit dollarit.
Selle aasta kevadel peaks Youtube välja tulema oma teleteenusega, mis pakub 40 erinevat kanalit kuutasuga 35 dollarit. Facebook, kus eelmisel aastal toodeti ca.100 miljonit  tundi videomaterjali, uurib hetkel erinevaid turu väljavaateid. Nende sooviks on  leida ja luua sisukamaid ja pikemaid video postitusi, mis omakorda tooks juurde ka uusi vaatajaid.
Mida siis telemaastikul täna veel enda kasuks öelda on?
Televiisorit vaadates säilitad oma anonüümsuse. Sellele pole digimaailmal hetkel veel midagi vastu panna. Lisaks rõhutatakse, et suur osa Facebooki sisust moodustab erinevate telesaadete ja filmide teemadel arutlemine ning asjakohase sisu jagamine sotsiaalmeedias.
watch-tv-2158506