Google Analytics

Google Analytics on suurepärane abimees, kui tegeled Internetis reklaamimisega.  Kogu olulise informatsiooni saamiseks tuleb koduleheküljele sisestada vajalik kood ja “voilaa” kogu vajalik info sinu veebilehe külastatavuse kohta jõuab sinuni hetkega. Lisaks on Google Analytics sulle kättesaadav täiesti tasuta.  Millised on need põhilised aruanded mida tuleks jälgida igapäevaselt?
1. Behavior > Site Content > All Pages
Kindlasti tuleks jälgida, et adekvaatse info saamiseks võiks periood olla seadistatud vähemalt nädala pikkuseks. Siin saad endale selgeks teha millise lehe kaudu külastajad sinu lehele jõuavad ja kui kaua nad seal aega kulutavad. Sageli kipuvad inimesed kasutama Google Analytics-it selleks, et näha kui palju inimesi veebilehte külastab. Kõrge külastajate arv ei taga edu, kui leht mõne hetke pärast uuesti kinni pannakse. Niisiis, selles alajaotuses saate endale selgeks teha, millised on teie veebilehe tugevamad küljed…
2. Acquisition>All traffic> Channels
Siin alamjaotuses saad täpselt teada milliselt lehelt on külastajad sinu veebilehele tulnud. Ilmselt saad ka teha esimesi järeldusi, kas viimased Facebooki/Google/Instagrami reklaamid on olnud tõhusad? Millele tasuks rohkem panustada ja millele vähem? Erinevatele kanalitele klikkides on võimalik saada infot veelgi täpsemalt.
3. Sealt edasi tasuks kullipilguga jälgida alamjaotust Channels>Organic search
Nimelt, kui selles alamjaotuses asuv number moodustab olulise osa kogu külastatavuse arvust, siis tasuks hästi järele mõelda kuidas ja millisel määral muudetakse veebilehel olevaid tekste. Just nendest tekstides olevate sõnade abil jõuab sinu veebileht Google nö. tasuta otsingusse. Kui see number on madal, tasuks omakorda mõelda, kuidas saaks luua sisu mis võiks olla atraktiivne ja efektiivne. Alusta näiteks sellest, et vaata milliste märksõnade abil tulevad sinu klikid “organic search” alamjaotusest ja ürita arusaada, miks?
4. CONVERSIONS
Siin saame me näha, kas külastajad teevad lehel seda mida me neil ootame? Alamjaotuses tuleb alustuseks seada eesmärgid “Goals” ja siis sisestada oma soovitud tegevus. Olgu selleks siis info sisestamine veebilehele, uudiskirjaga liitumine, e-kirja saatmine või muu selline. Järgnevalt on võimalik jälgida kui kõrge on õnnestumise protsent.
tablet-1939255_1920