E-posti turundusest, millist teenust eelistada?

email-2151046_1920Oleme juba piisavalt vestelnud teemal, et e-posti turundus on väga hea reklaami kanal. Tuleb vaid osata seda õigesti kasutada. Meile laekub igapäevaselt mitmeid päringuid e-posti turunduse lahenduste kohta. Sageli saame klientidelt tagasisidet, et meie poolt pakutavad lahendused paistavad väga huvitavad, kuid hind on liiga kallis.
Küsiks siinkohal vastu, et kui tellid otsepostituse lahenduse, mis ei vasta  nõuetele, ning lõpplahendusena sinu kodulehekülg suletakse, kas see on siis soodsam?

Oleme e-posti turunduse lahendusi pakkunud klientidele alates sellest ajast, kui Internet Eestis laialdasemalt levima hakkas. Tänaseks on see valdkond kus tuleb jälgida kindlaid reegleid. Garanteerime, et meie kliendibaasis on vaid need inimesed kes on selleks oma nõusoleku andnud. Teenuse pakkuja peab suutma vajadusel kinnitada, et tal on iga kontakti kohta olemas järgnev info:

1) E-post
2) Nõusoleku andmise kuupäev
3) Nõusoleku andmise IP-aadress
4) Nõusoleku andmise kampaanialehekülg või muu lähteallikas
5) Kontaktid valideeritud ja aktiivsed

Kui teenuse pakkuja seda teha ei suuda, siis soovitaksin väga tõsiselt kaaluda, kas mõnekümne eurone hinnavõit ikka täidab eesmärki 🙂 Minu eesmärk ei ole siinkohal mitte hirmutada, vaid hoiatada- koostööpartnereid tasub hoolikalt valida.
Lisaks kvaliteetsetele kontaktidele aitame oma klientidel luua kvaliteetse sisuga ja efektiivsed kirjad, mis ei kvalifitseeru räpsposti alla. Täiendame end pidevalt uute lahenduste osas ning toome oma klientideni uusimad trendid ja turundussuunad.