Digiturundaja 5 olulist omadust

Igapäevane treening hoiab heas vormis, selge see! Nagu ka kõikides teistes valdkondades, tuleb ka digiturunduses enda hea vormi kallal pidevalt tööd teha. Nimelt, tihti mõeldakse välja digiturunduse strateegia ja jäädakse aastast- aastasse seda sama strateegiat kordama. Millal sa viiamati uuendasid oma strateegiat? Pidev kordamine ei ole õige ja toob pikemas perspektiivis pigem kahju kui kasu. Pakume järgnevalt välja 5 harjutust millega end heas vormis hoida:

  1. Leia aega uute asjade õppimiseks! Kõigil meil on igal tööpäeval täpselt sama arv tunde, mahuta selle aja sisse kindlasti ka 2-3 blogi artikli lugemisrutiin. Blogid võiksid valida vastavalt sellele, milline on sinu reklaamitav valdkond.  Blogidest leiad kindlasti infot internetiturunduse suundade ja trendide kohta, lisaks jagatakse pidevalt huvitavaid nippe ja nõuandeid.  Kui sa ei tea kohe kuidagi millistest blogidest alustada, siis tõmba enda nutitelefoni “Bloglovin” äpp või mine nende veebilehele bloglovin.com. Vali sealt esialgu mõned tuntumad blogijad nagu “Marketing Profs” või “Social Media Examiner” ja püüa nende artikleid igapäevaselt mõttega läbi lugeda.
  2. Julge proovide uusi meetodeid! Pidevalt räägitakse sellest, et tarbijad arenevad ja peavad arenema. Täpselt sama moodi peavad uuenema ja arenema ka internetireklaami tehnikad. Igapäevaselt erinevaid valdkonna blogisid lugedes tekib sul oluliselt parem ülevaade erinevatest reklaami taktikatest.  Soovitav oleks endale üles märkida need taktikad, mis võiksid sinu toote või brändiga hästi kokku sobida. Süvene täpsemalt 2-3 strateegiasse ja sobita need siis oma meediaplaani.
  3. Käi koolitustel ja omanda erinevaid sertifikaate. 16.03 algab Eestis suurejooneline turundusgurude kohtumine üritusel Password. Kui sinna minna ei ole võimalik siis saad alustada ka lihtsamatest sertifikaatidest. Näiteks “Google Adwords” ja “Google Analytics” sertifikaadid või “Social Media Marketing” sertifikaadid, mida pakuvad Hootsuite või Hubspot.
  4. Tegutse kindla plaani järgi. Mis on sinu eesmärgid internetiturunduses ja mis kuupäevaks plaanid sa need saavutada? Näiteks kui sa soovid, et sinu reklaamid kõnetaksid kindlat sihtrühma (noored emad, taimetoitlased, edukad ärimehed, juuksurid, ehitajad vpt.) siis õpi seda sihtrühma korralikult tundma ja tee valmis kindel erinevatest etappidest koosnev plaan või strateegia millega sa sihtrühmani jõuda plaanid.
  5. Ole kannatlik jälgi oma plaani täpselt.  Tulemused ei pruugi tulla üle öö. Kui nii läheb, siis peaks olema kannatlik ja uskuma, et kui eeltöö ja taustauuringud on korralikult tehtud, siis tulevad ka head tulemused. Kui tegeled digiturndusega siis võta kindlasti aega ja õpi iga päev midagi uut. Tegemist on pidevalt areneva valdkonnaga ja rongist maha jääda on vägagi lihtne.Digiturundusega on nii nagu treeninguga- mida rohkem aega ja energiat sa sellesse valmis investeerima oled, seda paremad tulemused sa saavutad. Kui aega ja energiat kipub nappima, siis tasub abi küsida. Pole mõtet raisata raha reklaamile mis ei tööta ja mis ei kõneta sihtrühma.

    Toredat töönädalat!
    puzzle-654957_1920