5 olulist punkti, millele peaks iga Facebooki reklaam vastama

PNetadseale Donald Trumpi presidendikampaaniat on mitmeid kordi tõstetud küsimust, kas sotsiaalmeedia reklaamide sihtimist tuleks seaduste ja regulatsioonidega piirata? Seni, kuni seda tehtud ei ole, pakub Facebook suurepärast võimalust jõuda väga täpselt õige sihtrühmani ning viia läbi edukaid sotsiaalmeedia kampaaniaid. Edu võti seisneb selles, et tuleb süveneda detailidesse. Valikuvõimalusi on väga palju ja kui sul pole piisavalt kogemusi võid info virr-varris lihtsalt ära eksida. Tean paljusid, kes küll loovad ise oma Facebooki reklaamid, kuid jätavad sihtimise võimalused kasutamata. Võin lubada, et Facebooki automaatne tööriist seda tööd kellegi eest ära ei tee ja kaugele selliste reklaamidega ei jõua.
Edu võtmeks on see, et sa sõnastad enne iga reklaami tööle panemist konkreetse eesmärgi ning analüüsid hiljem õnnestumisi, või ebaõnnestumisi.
Niisiis, enne kui alustad uut kampaaniat, küsi endalt, kas sinu reklaam vastab nendele viiele punktile:

  • Kes on sinu täpne sihtrühm? Kes on need inimesed, kes peaksid sinu reklaami nägema? Mida täpsemini suudad selle enda jaoks selgeks teha, seda kõrgem on reklaami tootlikus.
  • Mida sa ootad nendelt, kes seda reklaami vaatavad? Kas sa sooviksid, et nad hakkaksid sinu lehte jälgima, kommenteeriksid sinu postitusi, külastaksid sinu kogulehekülge, helistaksid või hoopis sooritaksid ostu või broneeringu? Kui sellele küsimusele on samuti vastus olemas, alles siis võid hakata mõtlema reklaami sisu ja visuaali peale.
  • Miks peaks keegi ostma sinu toodet või teenust?  See on murdepunkt 🙂 Millist kasu saab tarbija kui ta valib just reklaamis näidatud toote või teenuse? See info peaks reklaamist väga selgelt välja tulema, sest see lahendab sinu potentsiaalse kliendi mure või probleemi.
  • Miks peaks sinuga kohe ühendust võtma? Sa soovid klienti pisut tagant kiirustada. Uuringud näitavad, et sul on tähelepanu saamiseks aega maksimaalselt 15 sekundit. Hea oleks viidata kas eripakkumisele või mõnele huvitavale loosimisele.
  • Kui palju oled valmis iga uue kontakti eest maksma? Arvestades müüginumbreid peaks olema võimalik üpriski täpselt välja arvutada kui suur võib olla reklaamikulu, et ta ei ületaks summat mida teenitakse uute kaupade/teenuste müügist (näiteks veebipoes). Kui reklaam on 48 tundi töös olnud ja paistab, et see ei anna soovitud tulemust, siis tuleks see kinni panna ja eelmised punktid uuesti ülevaadata.Kui vajad abi Facebooki reklaamide sihtimisega, siis võta meiega ühendust.
    Toredat töönädalat!