2017 digiturunduses- olulised teadmised

air-show-1250466Millised on kõige olulisemad oskused 2017. aastal digiturunduses? Valdkond on pidevalt arenev ja selleks, et mitte rongist maha jääda tuleb Internetireklaami valdkonna spetsialistidel oma teadmisi pidevalt täiendada. Selleks, et 2017. aastal kokku panna üks edukas meediaplaan võiks olemas olla baasteadmised järgnevates valdkondades:

  • Andmete analüüsimine, miks? Loomulikult selleks, et aru saada kas reklaam töötab ja annab soovitud tulemusi. Analüüsivõime ja erinevate skaalade ning mõõtühikute tundmine annab võimaluse mõista internetireklaami telgitaguseid ning kohandada reklaame vastavalt vajadusele.
  • Baasteadmised veebidisainist HTML/CSS baasil, miks? Selleks, et toote või teenuse mõte (sõnum) õigesti kohale jõuaks on tarvis ülihead visuaali. Loomulikult ei pea turundaja suutma kodulehte algusest lõpuni valmis ehitada, kuid oskus muuta lihtsamaid tekste ning pilte annab väga palju juurde. Reklaamid on alati ajakohased ja asjakohased.
  • Oskus kasutada erinevaid automatiseeritud tööriistu sotsiaalmeedias, miks? Erinevaid sotsiaalmeedia platforme on tänapäeval kogunenud nii palju, et ilma automatiseeritud tööriistadeta oleks iga reklaamikampaania tarbeks vaja tervet spetsialistide armeed. Automatiseeritud e-kirjad ja  automatiseeritud sotsiaalmeedia kampaaniad on efektiivsed  ning tagavad hea hinna ja kvaliteedi suhte. Isiklikuks lemmikuks on näiteks Hubspot kombineeritult SalesForce-ga.
  • Sisuturundus (content marketing),miks? Eesmärk on anda edasi sõnum, mis on huvitav ning oluline ja kindlasti ka suunatud õigele sihtrühmale.Pole mõtet näidata reklaame, mida inimesed on harjunud ignoreerima. Hea kirjutamisoskus toob koduleheküljele rohkelt lugejaid mis omakorda aitab parandada müügitulemusi.
  • Optimeerimine ehk SEO,miks? Sisu, kodulehekülg, tooted ja äpid peavad kõik töötama ühtse eesmärgi nimel- optimeerida tulemusi otsingumootorites. Enam ei piisa lihtsalt sellest, et paned kampaania näiteks Facebookis või Google Adwordsis tööle. Otsingumootorid muutuvad iga päev aina targemaks ja nende algoritmid aina keerukamaks, et tagada edu ja efektiivsust tuleb mõista seda, kuidas süsteem toimib.Võta kõiki neid viite soovitust tõsiselt ja garanteerin sulle, et konkurendid ei edasta sind oma 2017 kampaaniatulemustega 🙂
    Sisukat töönädalat!